Trobada antics alumnes FP

Avui ha tingut lloc una trobada amb antic alumnat del centre per tal que contessin la seva experiència dins l'etapa educativa que van cursar a Sa Colomina. Els alumnes d'FP Bàsica han pogut fer-los preguntes sobre el seu pas pel PQPI o l'etapa d'FP.

Els participants han estat:

- Antonio Castellano: Alumne de PQPI el 2013-2014. Actualment compagina la feina a una empresa del sector amb la formació al centre on cursa Grau Mitjà.

- Diego Méndez: Alumne PQPI 2010-2011 que va continuar fins a Grau Superior. Actualment és autònom.

- Óscar Mateos: treballa a APP Informàtica i ha cursat la FP al nostre centre. A més, li van concedir el Premi Extraordinari d'FP l'any passat pel seu expedient. Lliurament del Premi.

Mo
ltes gràcies per la col·laboració desinteressada en aquesta trobada que, de ben segur, ajudarà els nostres alumnes a encaminar el seu futur.