Estimades famílies,

Des de Direcció us volem proposar la participació en una campanya solidària, promoguda pel «Proyecto Salvavidas», que té com a objectiu que el centre es converteixi en un Espai Cardioprotegit amb la instal·lació d'un desfibril·lador semiautomàtic i la formació de personal per al tractament d'una sèrie de trastorns com l'aturada cardiorespiratòria, asfíxia i ofegaments.

L'existència de desfibril·ladors semiautomàtics per al personal no sanitari en llocs públics, així com la formació en les tècniques bàsiques de recuperació cardiopulmonar, aconsegueixen salvar un elevat percentatge de persones que pateixen una aturada cardíaca ja que cal actuar ràpidament i el desfibril·lador ha d'arribar-hi en els primers quatre minuts, temps suficient perquè intervinguin els serveis d'emergències.

Opinam que un desfibril·lador no és un simple aparell, i que els beneficiaris són l'alumnat, professorat, personal laboral i, en general, totes les persones que van al centre a diari.

Per aconseguir aquest objectiu us demanam la vostra participació activa, tot col·laborant amb la compra de polseres, amb les quals finançam el projecte. Si cada alumne es fa càrrec de 2/4 unitats, bé sigui venent-les a familiars, amics i veïns  o quedant-se-les, entre tots aconseguirem vendre la quantitat d'unitats que faci possible l'obtenció d'un desfibril·lador de darrera generació,  la vitrina i la cartelleria, així com la formació.

Entre tots hem d'aconseguir vendre 800 polseres per tal d'aconseguir el disfibril·lador per al nostre centre.

Us agraïm la vostra col·laboració. Rebeu una cordial salutació.

Més informació a www.salvavidas.eu

Proves Accés CFGS 2017