Departament de Ciències Naturals

Benvinguts a la secció del Departament de Ciències Naturals, aquí podràs trobar la següent informació:

NOVETAT

Llibres de text

Els llibres de text que es faran servir durant el curs 2012-13 seran els següents:

1r ESO

Ciències de la naturalesa 1 ESO. Projecte Els camins del Saber. Illes Balears.

ISBN Obra completa: 978-84-294-2459-1. Autors: Enric Juan Redal i altres. Ed. Santillana.

2n ESO

Ciències de la naturalesa 2 ESO. Projecte Els camins del Saber. Illes Balears.

Autors: Enric Juan Redal i altres. Ed. Santillana.

3r ESO

Biologia i Geologia 3r ESO. Projecte Els camins del Saber. Illes Balears.

ISBN Obra completa: 978-84-294-9336-8. Autors: Enric Juan Redal i altres. Ed. Santillana.

4t ESO

Biologia i Geologia 4 ESO. Projecte Els camins del Saber. Illes Balears.

Autors: Enric Juan Redal i altres. Ed. Santillana.

1r batxillerat

Biologia i Geologia. Mc Graw Hill. Autors: Alejandra García Frank i altres.

ISBN: 978-84-481-6665-6.

1r batxillerat Ciències per al món contemporani. Mc Graw Hill. Autors: Antonio lópez i altres.  ISBN: 978-84-481-6169-9.

2n batxillerat

Ciències de la Terra i del Medi Ambient. Mc Graw Hill. Autors: Diodora Calvo i altres. ISBN: 978-84-481-7097-4.

2n batxillerat: Biologia:  Biologia 2n batxillerat Grup Promotor Santillana. Autors: Antonio Jimeno, Manuel Ballesteros, Luis Ugedo. ISBN: 978-84-9807-278-5.

NOTA: Els llibre d’ESO són de la sèrie motxilla lleugera però els alumnes que tinguin el llibre anterior poden utilitzar-lo.

Materials

El Departament de Ciències Naturals de l’IES Sa Colomina disposa d’un laboratori de Ciències Naturals amb la dotació habitual i amb un ordinador. També disposam de material bibliogràfic d'una petita col·lecció de DVD.

Tenim dos portàtils i dos canons pel desenvolupament de les nostres classes.

Activitats extraescolars

depnat3

1r ESO

• Camp d'Aprenentatge de Sa Cala
  • Xerrada “Evolució i vida als illots. Els invertebrats, un món singular”
  • Taller: “Energia i canvi climàtic”

2n ESO

• Parc Natural de Ses Salines
  • Taller d’egagròpiles

3r ESO

• Es Amunts. Buscastell.

4t ESO

• Es Amunts. Buscastell.

1r de Batxillerat

• Sa Conillera
  • Educació vial i drogues

depnat4

Enllaços d'interès

Projecte de bescanvi de llibres i revistes

Per part de la Comissió de mediambient s'està posant en funcionament un projecte d'intercanvi de llibres i revistes especialitzades entre els diferents membres de la comunitat educativa. El projecte consisteix en poder intercanviar llibres sense cap més obligació que portar el mateix nombre de llibres o revistes que després s'emportaran.

Ens agradaria aconseguir iniciar aquest projecte, reutilitzant aquells llibres de lectura obligatòria que l'alumnat de cursos anteriors ja no farà servir i que el del curs actual ha de llegir (per poder reduir la despesa de les famílies i el consum de material imprès).

Per això us preguem que feu arribar aquells llibres o revistes especialitzades (que estiguin en un estat de conservació acceptable) al professorat de la comissió de medi ambient: Llum Asenjo, Carme Bibiloni, Pepita Bonet, Enric Casanova, Marga Costa, Carmen Fernández, Isabel Gelabert, Mayte López, Teresa Marcos, Trini Moll, Enric Ribes, Neus Serra.

Agraïm la vostra col·laboració de manera anticipada.

Tornar a l'inici

Treballs d'estiu de Biologia de 4t ESO

Aquí teniu els treballs d'estiu de Biologia de 4t d'ESO:

Tornar a l'inici