MATRÍCULA 2n SMX 2017-2018

rellotge

De 8:30 a 14:00 h.

Alumnat Nou
  Repetidors o promoció al setembre

Divendres 21 i Dilluns 24

de juliol de 2017

Matrícula en setembre

Tan aviat com tingueu butlletí de notes.

Documentació

document

Avis IMPORTANT!!

La manca d'algun document o dada impedirà la formalització de la matrícula, amb les conseqüents molèsties per a les persones afectades.

Els pares o tutors són responsables de lliurar còpies actualitzades dels documents oficials (DNI, NIE, Targetes sanitàries…).

DOCUMENTACIÓ (Indispensable)

1. Una fotografia tipus carnet (amb el nom i llinatges posats al darrere).

2. Butlletí de notes IES sa Colomina.

3. Fotocòpia del DNI de l’alumne.
Els alumnes estrangers han de presentar fotocòpies de les targetes de residència i del passaport. *No retalleu les fotocòpies, presentar en un full sencer.

4. Fotocòpia targeta sanitària. No retalleu les fotocòpies, presenteu en un full sencer.

5. Rebut de pagament de taxes.
** Instruccions de pagament **.

A MÉS, ELS ALUMNES NOUS TAMBÉ  HAN DE PRESENTAR LA SEGÜENT DOCUMENTACIÓ:

6. Certificat acadèmic del centre de procedència amb indicació expressa de la promoció.

7.Fotocòpia i original del certificat d’apte de la prova d’accés al cicle (només alumnes nous pel torn de prova)

8. Fotocòpia del DNI dels pares i llibre de família. (només alumnes menors d'edat). Els familiars estrangers han de presentar fotocòpies de les targetes de residència i del passaport. *No retalleu les fotocòpies, presenteu en un full sencer.

1. Sol·licitud de matrícula (Indispensable)

Empleneu dos còpies, preferentment amb l'ordinador(No imprimir en blanc) i signades pels dos progenitors, en cas contrari omplir "Document de declaració jurada" . Descarregueu el full corresponent amb un visor de pdf que en permeti l'edició amb ordinador.

2. Autorització (Indispensable)

Les caselles d'autoritzacions estan marcades per defecte. Per NO autoritzar alguna cosa heu de treure la creu corresponent.

click

3. Declaració jurada (Indispensable,  en el cas que només signi la matrícula un dels tutors)

Sempre que el full de sol·licitud de matrícula no tingui la signatura dels dos progenitors.

Cal lliurar, a més a més, la documentació acreditativa en cas que no s'hagi aportat en cursos anteriors.

4. Altres documents per portar el dia de la matrícula

Formulari de sol·licitud de compte d'usuari per a pares/mares/tutors

Imprès imprescindible per a que els pares tinguin accés al programa de gestió educativa:  GESTIB, que els permetrà accedir al moment a les faltes d’assistència, amonestacions, consulta de butlletins... dels menors.

Autorització prèstec Biblioteca

APIMA