PROJECTE COLOMINA TARDA

Quan arriba la tarda, l'IES Sa Colomina es transforma. Més enllà de les 15:00 hores tots els alumnes d'ESO i Batxillerat ja han abandonat el recinte escolar i per uns minuts el centre queda quasi desert. Tan sols es pot observar l'arribada del torn de tarda dels bidells, el servei de neteja que pacientment realitza la seva tasca i els docents i alumnat dels Cicles Formatius d'Informàtica d'SMX i DAW.

Tot pareix indicar que el centre seguirà així tota la tarda amb molt poca activitat, però no és així!

El projecte Colomina TARDA pretén reactivar el nostre centre en horari de tarda i cap de setmana i donar així un servei més a al conjunt de la nostra societat.

Volem un centre viu, i que per ell desfilin cada dia multitud d'activitats lúdiques i de formació adreçades a diferents agents socials del nostre entorn.

També volem que els nostres usuaris de tarda es considerin ben informats dins el centre educatiu i es trobin a gust entre nosaltres.

Aquí teniu les activitats de Colomina Tarda per al curs 2015/16, podeu sol·licitar més informació a les mateixes hores de l'activitat:

Handbol

Matrícula 2017-2018